Co to jest i do czego słuzy karta kredytowa?

Karta kredytowa z pozoru nie różni się niczym od tradycyjnej karty płatniczej. Jednak w przeciwieństwie do karty debetowej możemy jej używać, nawet wtedy, gdy na karcie nie posiadamy środków na pokrycie wydatku. Wszystko to dzięki limitowi kredytowemu który otrzymujemy na karcie. Wysokość przyznanego limitu kredytowego zależy w głównej mierze od wysokości naszych dochodów. By móc korzystać z karty kredytowej nie potrzeba wcale otwierania konta w banku. Karta kredytowa nie jest zależna od rachunku osobistego. Spłatę karty kredytowej możemy dokonać chociażby osobiście w banku. Banki oferują karty Visa oraz MasterCard. Różnice między kartami kredytowymi są znaczne więc warto dobrze się zastanowić przed wyborem swojej karty kredytowej.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

www.terminale-platnicze.wroclaw.pl

Adam Morwski pisze...

Ja jakoś nigdy nie miałem potrzeby i zresztą nadal nie mam, aby posiadać kartę kredytową. Mi całkowicie wystarcza wymienianie waluty w kantorze internetowym jak Cinkciarz.pl z racji tego, że na co dzień pracuję za granicę. Oczywiście mam konto w banku i kartę debetową, ale o kredytowej nigdy nie pomyślałem.

Sylwester Adamski pisze...

Nigdy nie czułem potrzeby posiadania karty kredytowej i raczej na pewno jej nie będę miał. Ja i moje dzieci mamy karty wielowalutowe https://www.igoriacard.com/karta-prepaid-kieszonkowe-dla-dzieci/ dzięki którym bez najmniejszego problemu mogę płacić w walucie obcej. Świetna sprawa dla wszystkich wyjeżdżających za granicę.